Tort"Buchet de narcise albe"

Ingrediente:
12 oua
12 linguri de zahar
12 linguri faina
3 plicuri praf de copt
Pentru crema iti trebuie:
2 pahare mari de 400 g iaurt cu fructe
750 ml frisca lichida.
visine proaspete (eu am avut la congelator)
Blat:
Bati albusurile spuma tare, dupa care adaugi zaharul si mai bati putin. Adaugi in acest timp si galbenusurile. 

Adaugi treptat faina, amestecata cu praful de copt si o incorporezi usor. Amesteci cu lingura de sus in jos. 

Dupa ce s-a omogenizat, pui compozitia intr-o forma rotunda si coci 40 min la foc mediu. Dupa ce s-a racit blatul se taie pe doua locuri iar foile le insiropezi cu sirop facut din putina apa si zahar.
Crema:
Continutul celor 2 pahare de iaurt cu fructe il bati impreuna cu 300 ml frisca pana se intareste compozitia. Imparti crema in douaa si o pui pe primul blat apoi fructele si pe al doilea blat. 

Deasupra, pui frisca ramasa, batuta cu mixerul. Decorezi tortul dupa bunul plac.
Eu am acoperit tortul cu pasta de zahar si pe margine am decorat cu frisca. Elementul principal al decorului au fost narcisele  din pasta de lapte praf.

Comentarii

  1. Frumoasa surpriza pt asa o zi plina de dragoste ,imi place mult ideea .Ca intotdeauna va ganditi la toate,nu trece o zi de sarbatoare fara sa ne indulciti cu bunatatile facute in bucataria dumneavoastra .Va multumim !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi este un tort tare drag!Multumesc tare mult pentru aprecieri!Pup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare