Chec "Zebra"





Ingrediente:
8 oua
8  linguri de ulei
8 linguri de apa
2 cesti zahar
3 cesti faina
2 linguri cacao
1 plic praf de copt

Mod de preparare:
 Separam albusurile de galbenusuri.
Albusurile impreuna cu apa se bat bine pana cand spuma este tare,adaugam  in ploaie  de zaharul pana se termina si continuam sa mixam.
Dupa ce zaharul s-a topit adaugam cate o lingura de ulei si cate un galbenus alternativ.
Incorporam si faina amestecata cu praful de copt.
Impartim compozitia in doua parti egale si in jumatate adaugam cacao.

Din aceste compozitii ne ies doua checuri.
Punem in tava de chec tapetata cu hartie de copt alternativ cate o lingura de aluat cu cacao si o lingura cu aluat galben.

Introducem tavile la cuptor la foc mediu.
Facem testul cu scobitoarea.Cand sunt coapte se scot checurile din tavi si se lasa la racit.



Comentarii

  1. Ce coincidenta placuta draga mea,si eu am facut marti acest minunat chec,eu am pudrat pe deasupra cu zahar pudra vanilat amestecat cu pudra de scortisoara.Foarte gustos,iar baietelului meu ii place nespus de mult.Am sa pun poze pe blogul meu.Te pup .Sarbatori fericite.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare