Ciorba de burta

Ciorba asta este printre  preferatele sotului meu,eu nu o mananc niciodata,de aceea eu fac putina.Doar unul din baietii mei mai mananca acesta ciorba de burta.De aceea eu fac cantitati mai mici de ciorba si folosesc doar burta prefiarta din comert.

Ingrediente:
500 gr burta prefiarta
1 os cu maduva de vita
1-2 morcov
cateva boabe de piper,sare,o foaie de dafin
4-5 catei de usturoi
4 galbenusuri
4 linguri smantana
otet(isi pune sotul meu dupa gust)

Mod de preparare:

Osul de vita si burta se pun la fiert.Adaugam sare,foaia de dafin,boabele de piper.Las sa fiarba cam o ora si apoi adaug morcovul curatat si taiat bastonase.
Dupa ce a fiert si morcovul scot osul din ciorba.
Rastorn ciorba intr-o alta oala in care va ramane.

Se pregateste mujdeiul din usturoiul fin tocat si cateva linguri de apa foarte rece.Adaugam si galbenusurile.
Se bat galbenusurile cu smantana.


Se dilueaza amestecul de smantana si galbenusuri cu un polonic de zeama fierbinte, apoi se adauga la ciorba .
Otetul se adauga in farfurie de cel ce mananca.
Se serveste fierbinte,  presarata cu ceva patrunjel verde tocat. Se potriveste de minune cu ardei iute proaspat sau murat.

Comentarii

Postări populare