Prajitura ”Desen de iarna”

                                   

Ingrediente:
Blat:
125gr margarina rama
50 gr zahar brun
2 oua
200 gr faina
2linguri cacao
2 linguri lapte
1 lingurita praf de copt

Crema:
300 gr margarina rama
200 gr zahar pudra
2 galbenusuri
Mod de preparare:
Se freaca margarina cu zaharul, apoi se adauga ouale, unul cate unul si laptele. La final am adaugat faina, cacao, praful de copt, toate impreuna si cernute prin sita. Am intins bine compozitia in tava si am introdus la cuptor pt 20 min la foc mediu. Am scos tava din cuptor si am lasat blatul sa se raceasca complet.
Crema:
Se freaca spuma margarina cu zaharul si galbenusurile.
Se intinde in strat uniform peste blat. Deasupra punem o hartie pe care am desenat modelul si am decupat ceea ce va ramane desenat pe prajitura. Pudram cu cacao peste hartie,apoi cu grija se ridica foaia de hartie pentru a ramane desenul.

Comentarii

Postări populare