.

vineri, 27 aprilie 2012

Pere imbracate


recipe image


Reteta am vazut-o intr-o revista zilele trecute.Eu am schimbat-o in sensul ca am umplut perele si nu le-am lasat cu samburi.

Ingrediente


Aluat de foietaj, pere, nuci maruntite, dulceata de gutui.

Reteta Pere imbracate

Am gresit in poza si am pus un pachet de foi de placinta,am vazut de abia cand terminat de pregatit perele si nu mai aveam cu sa fac din nou poza cu ingrediente.

Reteta Pere imbracate


Mod de preparare

Scoatem casuta cu samburi cu dispozitivul de scos samburi si de la mar.Umplem golul ramas cu dulceata amestecata cu nuca.


Reteta Pere imbracate

Imbracam perele apoi cu fasii de aluat,ungem cu ou si dam la cuptor 20-30 min.


Reteta Pere imbracate



Reteta Pere imbracate



Reteta Pere imbracate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...