Cuburi cu branza

Aceasta reteta am vazut-o la Violeta Postolache si mi-a placut tare mult.Nu am respectat-o intocmai,i-am adus unele modificari,sper ca nu te superi Violeta.
Ingrediente:
400 gr branza dulce de vaci(facuta in casa)
200 gr branza feta
100 gr unt
3 linguri smanatana grasa
1 ardei mare rosu
3 fire ceapa verde
2 plicuri gelatina
cateva felii de paine neagra



Mod de preparare:
Branza se amesteca bine un a cu cealalata,adaugam untul si smanatana,ardeiul curatat si taiat cubulete foarte mici ,de asemani adaugam ceapa taiata cat mai fin. La final incorpotam gelatina hidratata si incalzita pana la 60gradeC.

Intr-o tava de chec am pus folie alimentara,am pus compozitia de branza si apoi am asezat feliile de paine taiate dupa marimea tavii pana am acoperit toata suprafata.Am acoperit cu folie si am lasat la rece peste noapte.


A doua zi am rasturnat si am taiat cu grija cuburile.Putin decor verde din cateva firicele de marar verde si asta e tot.


Servite la masa de ziua mea au avut un mare succes.

Comentarii

  1. Tare frumoase ti-au iesit, ma bucur ca ti-au placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Violeta,sa stii ca tare bune sunt si mai ales ca reteta permite sa decoram fiecare dupa cum ne place sau ne pricepem.Sigur voi mai face acest aperitiv.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare