Aranjament"Ferma" din cutie de conserva

Pentru ca aveam nevoie de fructe pentru prajituri,am cumparat cateva conserve de la www.sunfood.ro. Am folosit fructele si din cutiile ramase am hotarat sa fac ceva frumos.
Pentru ca este Concurs m-am gandit sa particip cu un aranjament cu ferma animalelor .
Cutia de conserva m-a ajutat baiatul cel mare si a sectionat-o.


Am pus jumatatile impreuna  si am umplut cu vata si apoi am imbracat in hartie verde.

Am avut inca de cand erau copii mei mici tot felul de animalute foarte mici. Am fixat cu putin lipici aceste animalute si bineinteles doi fermieri care sa aiba grija de ele .


Dintr-o cutie de carton am improvizat un suport pentru micuta mea ferma.Din gardul viu din curte am taiat cateva crengute pentru copacei.
 Iata si rezultataul final.



O grea incercare la Concurs Editia de Paste 2012.Am vazut o multime de aranjamente frumoase acolo.Sper ca si ideea mea sa placa.

Comentarii

Postări populare