Palarie de vrajitoare


Ingrediente:
Blat: 3 oua,3 linguri de zahar 3 linguri ulei,3 linguri de faina si una de cacao.
Batem albusurile   bine apoi adaugam zaharul.Dupa ce zaharul s-a topit adaugam pe rand cate un galbenus si o lingura de ulei.
La final amestecam usor faina si cacaua.Coacem blatul informa rotunda 25 min.
Eu am avut resturi de la o alta prajitura  pentru restul palarie(partea conica) la care am adaugat 100 gr cereale de ovas cu fructe ,3 linguri de cafea facuta mai slaba,o para curatata de coaja si seminte taiata cubulete mici. 
Din toate aceste ingrediente amestecate am modelat partea de sus a palariei.Am asezat-o frumos peste blatul racit 




 am imbracat toata palaria in frisca batuta (150 ml) impreuna cu 100 gr ciocolata topita pe abur.Am decorat cu bombonele colorate.



Comentarii

Postări populare