Ied cu ciuperci


In reteta de AICI este carne de miel,insa eu am avut ied. Iar din criza de timp am ales sa o prepar la cuptor in timpul acesta eu am gatit altceva.
Ingrediente:1 pulpa de ied(de spate)
600 gr ciuperci
1 legatura ceapa verde
2 morcovi
 5-6 rosii din conserva
ulei
3-4 catei de usturoi
1 lingura  Maggi Secretul Gustului Intersavor de Legume
piper
300 ml vin roze

Mod de preparare:
Carnea se spala,se curata de pielite si se condimenteaza cu Maggi Secretul Gustului Intersavor de Legume si putin piper. In tava in care am pus ulei asezam carnea iar alaturi asezam morcovii taiati baghete,rosiile intregi din conserva,usturoiul taiat felii ,ciupercile,ceapa verde taiata mare.Condimentam si legumele,adaugam vinul,acoperim cu folie de aluminiu si dam la cuptor pana se face carnea(cam 40 min).


Comentarii

Postări populare