Drob de ied




Anul acesta in locul mielului am cumparat un ied.E cam acelasi lucru,doar gustul difera putin dupa parerea mea.
De aceea am facut un drob de ied de acesta data.Foarte bun pot sa spun ca mi-a iesit.
 Este o reteta adaptata dupa cea de AICI cu mici modificari.In primul rand eu obisnuiesc sa tai totul foarte marunt cu cutitul si nu folosesc paine.
Ingrediente:
Organele de ied
1 legatura de ceapa verde
1 legatura de usturoi
1 legatura de patrunjel
1 legatura de marar
1 lingura  Maggi Secretul Gustului Intersavor de Legume
1/2 lingurita piper
5 oua crude
3 oua fierte
prapurul de la ied

Mod de preprare:
Organele de ied se fierb in apa cu sare dupa gust.Cand sunt fierte se scot din zeama si se lasa sa se raceasca.Eu am tocat  foarte marunt toate organele.

Ceapa,usturoiul si restul verdeturilor se toaca marunt si se adauga peste organele taiate.Condimentam si adaugam ouale crude pe care le amestecam bine.
Asezam intr-o  tava pentru chec prapurul,jumatate din compozitie,ouale fierte si apoi restul de compozitie.

Acoperim cu prapurul lasat peste margini.

Inlaturam surplusul daca este cazul si dam la cuptor 20-30 min la foc rapid pana se rumeneste deasupra.
Cand a fost copt l-am lasat sa se racesca si apoi l-am rasturnat din tava si daca vrem putem inlatura pojghita de prapur dau o putem lasa.







Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare