Cirighele crocante



Nu stiam de aceasta reteta.O cunoastinta foarte apropiata mi-a zis ca la ea la tara (la Taut langa Oradea) se face ,mai ales cand vin musafiri neanuntati.E adevarat ca se pregatesc extrem de rapid si sunt niste crantanele savuroase.
Reteta zic eu ca este potrivita pentru proiectul Traditie si gastronomie romaneasca lansat de Gina Bradea.Cum am primit de la domnul MIHAI DUMITRU care o ferma de prepelite japoneze la Fundeni ,o multime de oua de prepelita ,am folosit in prepararea retetei cateva dintre acestea.
Desi e prima data cand folosesc la prepararea unui aluat,mai ales aluat de taietei,oua de prepelita ,nu mi s-a parut sa fie vre-o deosebire intre acesta de acum si alta data cand am folosit oua de gaina.

Ingrediente:
300 gr faina
15 oua de prepelita(echivalentul a 3 oua de gaina)

ulei pentru prajit
zahar  pudra


Mod de preparare:
 Din faina si oua framantam un aluat omogen,elastic fiind un aluat la fel cu cel de taietei.


Intindem foaie aluatul insa nu la fel de subtire ca la taieteii ,putin mai gros.


Taiem fasii late cam de 1,5 cm si le rulam in jurul degetelor mainii ca pe niste cuiburi.


 Fiecare cuib se pune in uleiul incins si se prajesc pana devin usor aurii.


Se scot pe hartie pentru a se scurge de uleiul in surplus.


Cand de mai racoresc se pudreaza cu zahar pudra eventual aromat cu zahar vanilinat.



Ouale de prepelita au multe calitati curative. Daca vreti sa castigati si voi 120 de oua  trebuie doar sa accesati acest link http://pofta-buna.com/concurs-traditie-si-gastronomie-romaneasca/  si sa respectati cu mare atentie cerintele scrise in articol.Nimic complicat,iar la final prin tregere la sorti  trei castigatori vor fi premiati.

Comentarii

Postări populare