Tort spirala cu crema de ciocolata si zmeura


Ingrediente:
Blat:
4 oua
4 linguri de apa
4 linguri de zahar
8 linguri de faina
1 praf de copt

Crema
2 plicuri budinca de ciocolata
6 linguri de zahar
700 ml lapte
200 ml frisca
zmeura proaspata

Decor:
300 gr ciocolata
zmeura proaspata

Mod de preparare:
Blat:
albusurile impreuna cu apa se bat spuma.Adaugam zaharul si batem pana cand avem o bezea tare.Adaugam in compozitie si galbenusurile.Incorporam amestecand usor si faiana cu praful de copt.
Tapetam cu hartie de copt o tava mare (45/45) si intindem aluatul.Coacem 15 min aprox la foc mic.Nu trebuie sa se usuce marginile foarte tare.Pregatim doua foi identice.

Crema:
Fierbem budinca si o lasam sa se raceasca.Cand este rece se mixeaza impreuna cu frisca lichida pana cand obtinem o crema spumoasa.

Pentru montarea tortului am procedat in felul urmator: Foile de blat se insiropeaza foarte putin cu un sirop din apa cu zahar si aroma de rom.Taiem apoi in fasii egale cele doua foi.Din fiecare foaie obtinem 4 fasii egale. Ungem cu crema fiecare fasie.Rulam cat mai starns o fasie, o ridicam in pozitie verticala si apoi cu mare grija rulam de jur imprejur pe rand fiecare fasie de blat. Imbracam la final rulada uriasa in crema.
Topim ciocolata ,adaugam putina frisca si turnam peste tort.Decoram cu zmeura.






Comentarii

  1. Arata suuuuper , il voi incerca pe viitor

    RăspundețiȘtergere
  2. arata delicios ,as fi dorit mai multe poze cu etapele prepararii asa mi-ar fi fost usor sa ma apuc si eu sa il fac,mi-ai facut o mare pofta de ceva delicios1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Brandusa! Am mai avut si alte prajituri de facut atunci si nu prea am avut timp de facut poze! cand faci multe in acelasi timp e plina masa de tot felul de ingrediente,tavi si alte chestii si iese un balamuc intreg cu pozele.De aceea nu am poze.Dar cred ca voi mai repeta varianta de tort in spirala si cu mai multe poze.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare