.

duminică, 10 noiembrie 2013

Tort cu blat de alune si crema de ciocolata

 





6 comentarii:

  1. Imi place foarte mult cum ai ornat tortul cu macese. E o idee extraordinara. Cred ca s-a terminat repede :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca s-a terminat mai repede decat ma asteptam!Am facut decoruri di pasta de lapte praf,rapid,simplu si in ton cu anotimpul! Multumesc mult pentru aprecieri!

      Ștergere
    2. Blatul cum l-ai facut si cu ce crema l-ai umplut?

      Ștergere
    3. O sa completez si reteta,dar e un blat cum fac eu de obicei doar ca am pus alune macinate,iar la crema am folosit budinca de ciocolata cu frisca,O crema dintre cele obisnuite.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...