Tort "Calculator pentru Alin"






Ingrediente:
Blat:
15 oua
15 linguri apa
15 linguri zahar
30 linguri faina
2 prafuri de copt
coaja de la o lamaie
Umplutura: coctail de fructe(compot)
1 l frisca lichida

Se separa ouale.Intr-un vas punem cele 15 linguri de apa si coaja de lamaie,adaugam albusurile si batem spuma tare.Adaugam cele 15 zinguri de zahar si continuam sa batem pana acesta se topeste si spuma capata o consistenta destul de solida,nu cade daca intoarcem vasul.Adaugam galbenusurile,amestecam bine.
Renuntam la tel(mixer) si cu o lingura incorporam amestecand usor de jos in sus,faina impreuna cu praful de copt.
Eu am pus amestecul intr-o forma cu diametrul de 30cm si am obtinut dupa coacere un blat cu inaltimea de10- 12cm.
Rastorni blatul cu partea de deasupra pe o tava si pui deasupra un fund de lemn pentru a se indrepta sa nu mai fie bombat.
dupa ce s-a racit bine i-l taiem in 3 si obtinem 3 blaturi,dupa care i-l umplem dupa preferinta.
Eu am umplut acest tort doar cu frisca si fructe.Asa a fost comanda.
Fiecare foaie de blat am insiropat-o cu aprox.300ml sirop de fructe din compot.











Comentarii

Postări populare