Rulada din pulpe de pui dezosate



Am vazut aceasta reteta la Violeta Postolache,am mai facut-o odata dar nu am avut suficienta rabdare ca sa se preseze suficient de bine si mi  s-a cam imprastiat pe margini.Am refacut de data aceasta din nou reteta cu niste mici adaugiri si mi-a iesit perfect.

Ingrediente:
 2 pulpe de pui
 1 piept de pui
 150 de grame de ardei gras taiat fasii (rosu,galben,verde)
 2 plicuri gelatina
1 lingurita boia
sare si piper
2 catei de usturoi pisat
1 punga pentru friptura

Mod de preparare:
Pulpele de pui se curata de piele si oase si se taie in fasii.Pieptul de pui se taie si el in fasii.Se pune carnea intr-un bol,adaugam sare,piper,ardeii,boiaua si gelatina granule nedizolvata.
Se amesteca bine.
Se pune compozitia intr-o punga de friptura,se inchide punga si se pune intr-o tava de chec.
Se lasa la cuptor 45-50 min.Cand este gata mai trebuie sa avem lichid in punga pentru a se lega,altfel va fi compromisa toata munca.
Lasam punga in tava sa se raceasca iar desupra vom pune o alta tava de cozonac plina cu apa care sa preseze rulada noastra.Se lasa cateva ore_5-6) cel putin pentru a se raci foarte bine si pentru a se inchega gelatina care va lega carnea si legumele.


Comentarii

Postări populare