Salata de fructe




Ingrediente:
Mere cate dorim pentru ca am pregatit si cupe din ele.
3 banane,
1 compot de ananas,
5oogr capsuni,
5oogr cirese
3 portocale mai mici
4 kiwi
100 gr zahar,
1 esenta de rom sau 5o ml cognac


Mod de preparare:
Pregatim cupele din mere prima data.
Am spalat si sters bine merele.Am scot coditele.Am decupat apoi mijlocul petalei.

Se taie apoi capacul si se decupeaza petala.






Se introduc bucatile de mar astfel decupate intr-un vas cu zeama de lamaie,pentru a nu oxida.
Marul se scobeste apoi,lasand pereti de 0,5cm.Se clateste cu zeama de lamaie. se

Curatam bananele de coaja si le taiem bucatele,capsunile le spalam si le curatam de frunzulite apoi le taiem si pe ele.Ciresele spalate,curatate de samburi si codite,kiwi taiat cuburi,portocalele le curatam de coaja si le taiem cuburi.Folosim si cuburile din mijlocul merelor.
Adaugam compotul de ananas cu zeama cu tot,zaharul si esenta de rom.Se lasa la rece 2 ore.



Umplem apoi cupele din mere cu salata avand grija sa punem cat mai putina zeama lasata de fructe.


Cu salata ramasa am umplut cateva pahare.


Comentarii

Postări populare