Paun din fructe






Ma uitam intr-o zi pe net dupa diferite retete.Am dat peste un aranjament foarte frumos.Am furat ideea si am facut dintr-un pepene galben o slatiera in forma de paun.
Ingrediente:
1 pepene galben,300gr cirese,3 nectarine,1 mar verde si un mar rosu.
2 linguri zahar,2 linguri rom,1 plic tort jelee incolor



am spalat bine pepenele,apoi am decupat paunul.Din bucatile ramase am taiat felii ovale pe care le-am folosit la coada,ca nu am gasit kiwi la magazin.Am taiat o parte din fiecare mar felii subtiri,le-am stropit cu zeama de lamaie.Am taiat si o piersica felii.Am montat coada paunului.





Din restul de fructe taiate cubulete,resturi de pepene,piersici,cirese fara samburi,mere,am facut o salata de fructe.Am asezat compozitia in salatiera si am preparat un plic de jelee tort incolor pe care l-am pus peste coada paunului si peste salata.


Am refacut salat de fructe si acum cateva zile,dar de data aceasta am facut coada paunului din caise.
 Am folosit doar fructe proaspete,visine,caise,nectarime,pepene,capsuni,portocala.




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare