Tort "Sticla cu flori albe"



Ingrediente:
Blat:
-8 oua,
-2 cesti zahar,
-3 cesti faina,
-8 linguri ulei,
-8 linguri apa,
-jumatate lingurita amoniac(stins cu zeama de lamaie)
-vanilie
 Crema:
-1 budinca de ciocolata
-400 ml lapte
-4 linguri zahar
-150 ml frisca lichida
Glazura:
-200 gr ciocolata menaj
-50 ml frisca
Mod de preparare:
Albusurile se bat bine impreuna cu apa,se aduga apoi zaharul si batem bine pana se intareste spuma de ou si adaugam si uleiul treptat alternand cu galbenusurile.Incorporam la urma usor faina si amoniacul stins in putina zeama de lamaie.
Compozitia se pune in forma rotunda si se coace 50 min la foc.
Crema: Budinca se fierbe dupa indicatii,se acopera cu folie alimentara ca sa nu faca pojgita si se da la rece.Se mixeaza apoi cu frisca pana devine spumoasa.
Am taiat blatul pe doua locuri.
Am decupat mijlocul blatului cat sa incapa o sticla cu vin,decorata cu trandafiri din pasta de lapte praf.
Pana am umplut tortul in interior am pus o alta sticla pe care am inlocuit-o cu cea decorata inainte de a pune ciocolata.
Am uitat sa pun cateva picaturi de ulei si mi-a iesit mata suprafata de ciocolata.
Florile le-am facut pe loc si dupa ce le-am treminat le-am insirat cu acul pe un fir de ata neagra,ai grija sa nu se vada ata si sa nu tai florile,Am legat capatul de de firul care era original pe sticla sau daca nu are,legi de jur imprejurul sticlei..Apoi ata am acoperit-o cu pasta verde si am facut si frunzele tot atunci ca sa fie moi si sa se lipeasca se sticla doar prin presare.Capatul din partea de jos al atei il lipesti cu scotch pe sticla,e partea care va intra in tort si nu se vede.

Comentarii

  1. Este cel mai bun moment in timp sa-ti faci sperante si e momentul sa fii
    satisfacut. Am parcurs acest articol si as prefera daca este posibil
    sa-ti dau cateva sugestii. Cu siguranta ar trebui sa mai compui articole cu privire la subiectul de mai inainte.

    Mi-as dori sa pot citi mai multe despre aceasta.



    my site ... cesti pentru ceai verde

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare