Roses for Tea Party

 Cand am vazut invitatia la Tea Party la Emily am zis ca mi-ar place si mie sa particip.O idee splendida de a ne intalni chiar si virtual fiecare venind cu ceva de acasa.
Aceste minunate fursecuri le-am vazut la http://happy-ro.blogspot.com/2011/02/trandafiri-fursecuri-pentru-ceai.html   Mi-au placut si am zis ca ar merge de minune  pentru Tea Party

Ingrediente 1 cana de faina,3 linguri de untura,1/2 cana zahar,1 praf de copt,2 oua.
Din toate aceste ingrediente se face un aluat.Eu l-am impartit in doua parti si in jumatate am adaugat colorant rosu.

Se lasa la frigider 1-2 ore.
Se intinde foaie de 3-4 mm si se decupeaza discuri(4-5 cm diametru)care apoi se aseaza putin suprapuse in sir unul peste altul.
Se ruleaza usor,sa nu le stricam si apoi ruloul il taiem pe jumatate si vom obtine doua fursecuri frumoase in forma de trandafir.

Asezam apoi fursecurile in tava pe hartie de copt sau in forme de briose cum am facut eu.
Eu am folosit cam 7-8 discuri,se pot folosi si mai multe,vor rezulta niste flori mai mari,mai bogate.
Rezulta niste fursecuri tare aspectuoase si fargede.Alaturi de un ceai sunt minunate.


Aceasta este prima reprezentatie pentru Tea Party. Am vazut ce au pregatit cateva dintre fete,astept si eu curioasa ce veti pregati voi celelalte. Va pup si va astept si eu...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare