Pulpa de porc cu carnati

 

 Ingrediente:
O bucata de pulpa de porc,2 fire de carnati de casa afumati,300 gr ciuperci proaspete, cateva rosii proaspete sau din conserva,1 pahar vin rosu,sare,piper,boia,ulei.
Mod de preparare:
Intindem bucata de carne cu ajutorul unui cutit,taiem in asa fel incat sa o subtiem nu batem carnea,Asezam carnatul,apoi rulam si legam cu ata de bucatarie sau coasem daca e nevoie pentru a sta mai bine. 
Punem carnea in tava cu ulei,o condimentam,adaugam ciupercile,rosiile taiate cubulete,turnam vinul si un pahar de apa si dam la cuptor.
Cand carnea este suficient de facuta,indepartam ata si feliem.Servim alaturi de orice fel de garnitura.Eu am avut piure de cartofi.
Am mai gatit acesta friptura si am   folosit drept garnitura varza de bruxeles,pe care am pus-o in tava alaturi de friptura.                                                                                                                                 


Comentarii

Postări populare