Paine rotunda impletita

 

 

Ingrediente


* 100 ml apa
* 200 ml lapte
* 150 g faina integrala
* 350 g faina alba
* 2 lingurite drojdie uscata
* 1 lingurita sare
* 1 lingurita zahar
* 2 linguri ulei


Mod de preparare

Drojdia se amesteca cu zaharul si se dizolva cu putina apa calduta si o amestecam cu 1-2 lingurite faina.Lasam 10 minute la dospit.
Amestecam maiaua cu restul ingredientelor si lasam la crescut 40 min la loc cald.
Se imparte in 4 parti egale,pe care mai apoi le facem suluri de aproximativ 40 cm lungime.
Se poate impleti ca in imaginile urmatoare:









Se strang rulourile la mijloc si se rasucesc doua cate doua, in sens contrar acelor de ceasornic.
Se continua cu randul urmator, de aceasta data in sensul acelor de ceasornic.
Apoi din nou invers, si tot asa pana cand terminam de impletit.
Se introduc capetele sub colac si se preseaza usor.


Sau putem impleti asa:






Am asezat painea si am lasat-o la loc caldut pana si-a dublat volumul.
Se coace la foc mediu.



















Comentarii

  1. Tare apetisanta mai e! Nu-mi imaginez c-ar putea iesi din mainile mele o asa impletitura! Tie ti-a iesit perfect! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,dar sa stii ca e foarte usor.Incearca si-mi vei da dreptate...Pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare