Rulada aperitiv cu rosii si crema de branza


Aceasta reteta am vazut-o la Edith Francu pe blog si am incercat-o.E buna,s-a mancat foarte repede si mi-a fost ceruta si reteta de musafiri.

 Ingrediente:
Blat:3 oua,100 ml apa fiarta,50 gr amidon,30 gr faina, 60 gr unt topit,1-2 linguri pasta de tomate,1 lingurita boia dulce,1 praf de copt.

Crema de branza:\200 gr crema de branza(eu am avut branza facuta in casa la care am adaugat putina feta si o lingura de smantana),2 fire de ceapa verde(nu am avut,nu am pus)3-4 fire de marar,1 catel de usturoi.


Mod de lucru:
Blat: Mixam bine galbenusurile la care adaugam cate putin din apa fiarta.Se adauga alternativ cate putina faina si unt topit( eu am mai adaugat putina faina,mi s-a parut mult prea moale),apoi boiaua si pasta de rosii iar la sfarsit incorporam albusurile.

Compozitia se intinde in tava tapetata cu hartie de copt.Se coace cam 10 min.


Se desprinde de pe hartie si se ruleaza in prosop umed.
Cand este rece se deface si se intinde crema,apoi se ruleaza strans la loc.Rulada mea s-a mai crapat din loc in loc cand am desfacut-o dar s-a remediat totul cu crema. Lasam rulada impachetata in folie alimentara cateva ore la rece apoi feliem in felii de 1 cm.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare