Ceafa de vitel in crusta de piper




Ingrediente:
1 bucata de ceafa de vitel de 1,5 kg
2 linguri piper boabe -alb,roz,verde,negru
1 lingurita cimbru
1 lingura sare de mare grunjoasa
ulei de masline
8 cartofi noi mai marisori
marar si patrunjel verde

Mod de preparare:
Bucata de carne se spala putin in apa rece si se tamponeaza bine intr-un prosop de bumbac.
Imbracam pe toate partile bucata de carne in amestecul de piper proaspat pisat grosier,cimbrul maruntit si sarea.

 Prajim apoi carnea cate 4-5 min pe o parte pe gril(eu am pus putin ulei de masline pe tigaie)
Dupa prajire am mutat carnea intr-un vas se sticla pe care l-am uns cu putin unt si am pus carnea la cuptor 35-40 min.

Poate dupa parerea celor mai mult ar fi prea mult ,este intr-adevar,dar mie nu-mi place carnea in sange dar nici uscata.Doar atat cat sa nu mai aiaba acea culoare roz in mijloc cand este taiata.Daca voua celor care doriti vre-odata sa incercati reteta va place carnea in sange lasati la cuptor cel mult 25 min.

Cand carnea este gata,inchidem cuptorul si o mai lasam 5 min sa se odihneasca si abia apoi o feliem.
Langa am pregatit o garnitura de cartofi noi natur.

Comentarii

Postări populare