"Prieteni de-ai casei"- Descopera lumea MAGGI ca niciodata pana acum!



          Anul trecut,2014,in luna aprilie am descoperit pe pagina de facebook Maggi Romania un concurs tare interesant.Am inceput sa particip cu postare de retete,activitate pe pagina,uneori mai mult,alteori mai putin.In principal totul sa rezumat la timpul meu liber .
        Am avut sansa ca in luna noiembrie sa fiu desemnata castigatoare.Bineinteles ca am fost foarte bucuroasa.Am primit si un premiu substantial constand in produse Maggi pe care le folosesc cu placere.
       Cea mai mare surpriza a fost cand am fost anuntata de catre echipa Maggi ca noi cele 12 castigatoare suntem invitate la Bucuresti pentru a petrece trei zile pentru a ne cunoaste intre noi .Se intelege ca am acceptat cu mare placere.
        Iata-ne si ajunse in capitala in data de 19 februarie 2015.Din diverse motive cinci concurente nu au putut veni,insa noi celelalte sapte am fost prezente.Alaturi de mine au sosit Amalia Sasarman ,Alina Marginean,Brandusa Aluculesei,Nemeth Carmen,Lupu Nicoleta,Elena Harabagiu.Impreuna am format o echipa formidabila de parca ne-am fi cunoscut "de cand lumea".
Am fost gazduite in minunatul hotel Arc de Triomphe,unde am fost primite din partea personalului cu felicitari pentru premiul castigat si unde aceleasi personal au dat dovada de o ospitalitate de inalta clasa.

Seara a fost pentru a ne cunoaste intre noi,am cunoscut si o parte din echipa Maggi- niste oameni minunati.
 Bineinteles pentru a ne putea impartasi fiecare cate ceva despre noi am fost invitate la restaurantul hotelului unde am cinat.

        Programul nostru a inceput a doua zi de dimineata cu un mic dejun insotit de multe poze si secvente filmate.

Am participat apoi  la un tur culinar in bucatariile internationale ale Bucurestiului, dar nu inainte de a ne face frumoase la "Salon El Studio", unde am beneficiat de machiaj, hairstyling si relaxare.Am fost cu adevarat rasfatate.Nu se putea ca aici sa lipseasca multimea de poze si bineinteles alte secvente de filmare.Distaractia si veselia a fost tot timpul printre noi.In poze voi aparea ca personaj principal eu,deoarece aici este articolul meu,iar fiecare isi va scrie propriul articol si fiecare isi va posta propriile fotografii.





          Turul culinar propus de catre organizatori a inceput la restaurantul japonez SushiKO, unde am degustat mancaruri traditionale japoneze. Gusturile au fost speciale,deosebit de apetisante au fost preparatele,iar personalul a primit nota 10 cu felicitari din partea noastra, ne-au servit ireprosabil si ne-au ajutat sa mancam cu betisoarele care ne-au dat mult de furca . 



            




           A urmat restaurantul "Divan", un restaurant cu specific libanez. Am ramas placut impresionata de imbracamintea traditionala pe care o purta personalul.Interiorul decorat in stil libanez,foarte frumos.Parea din povestile pe care le citeam in copilarie.
Preparatele au avut un gust deosebit, cu arome si condimente aduse din Liban.Bineinteles au fost servite in stil traditional.




           A urmat apoi restaurantul frantuzesc Bonne Bouchecare Preparate fine,aranjate in mod deosebit,sublim intr-un cuvant.
Aici am servit dupa cu se poate vedea:  terina de foie gras gatita in casa cu ceapa rosie, tartar cu muschi de vita (crud) taiat la cutit, branza de capra pe cruton cu sfecla rosie coapta si camembert in crusta de migdale.
 melci cu unt si verdeturi

 Pavlova, piersici posate in vin dulce cu mascarpone si bezea a fost un deliciu.



                      Nu se putea decat sa fim servite apoi si cu un vin frantuzesc de inalta clasa.






         Dupa atatea delicii culinare a venit timpul sa facem un tur al celor mai importante zone ale Bucurestiului.
Pentru mine nu era prima data cand veneam in Bucuresti,insa aceasta plimbare a fost la fel de placuta ca si pentru cele care au venit prima data.

           Am incheiat seara in sufrageria Maggi, bucurandu-ne de o cina delicioasa ,multe povesti care ne-au facut sa ne cunoastem si sa legam adevarate prietenii magice.Echipa Maggi ne-au rasfatat ca pe niste printese,ne-au facut sa ne simtim minunat si chiar mai mult,sa ne simtim magic,cum ne-a placut noua sa spunem.






Inainte de a incheia cina am trecut toate prin fata camerei de filmat, unde ne-am prezentat pareri, vise, emotii ,planuri de viitor si unele dintre noi chiar lacrimi de fericire.
               Sambata dimineata ,inainte de a ne reintoarce fiecare pe drumul catre casa am luat micul dejun impreuna la restaurantul hotelului.




             Am avut parte de o experienta deosebita,am avut noroc sa cunoasc oameni minunati,aceia fiind echipa Maggi si binenteles lor li se alatura cele sase fete minunate.Mie chiar mi-ar face o deosebita placere sa mai pot participa la astefel de intalniri.Ar fi minunat daca se va ivi ocazia de a ne mai intalni din nou ,noi cele sapte doamne magice.
                Totul va ramane printre amintirile mele cele mai frumoase.
La revedere dragi prietene magice!

 P.S.
Nu era corect sa nu va arat echipa care a  fost cu noi in aceasta zi de neuitat.





Comentarii

  1. Felicitari maxime Veronica,sper ca aceasta experineta unica sa ne uneasca si sa ramanem mereu magicele de la Maggi!
    Pentru mine a fost o mare onorare sa va cunosc si sa va admir!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Brandusa! Da ,si eu mi-as dori ca sa ramanem la fel ca in zilele petrecute impreuna!

      Ștergere
  2. Un articol superb,felicitari Veronica pentru el !
    O imbratisare MAGGIca din partea mea, multa sanatate si spor in toate !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare