Nuci- Fursecuri



Ingrediente:
3 pahare de faina
3 albusuri
100 gr unt
3/4 pahar smanatana
1/2 lingurita bicarbonat
1/2 pahar zahar

Presa pentru nuci pentru copt pe flacara aragazului.

Mod de preparare:

 Din ingrediente se framanata un aluat bine lucrat.Formam bilute de aluat pe masura formelor din presa.



Coacem cojile de nuci,pe care apoi va trebui sa le curatam de plusul de aluat de pe margine.
Nucile se umplu cu crema pe care o preferam la care ar ideal sa adaugam si miez de nuca macinat si putina aroma de rom. Se pun apoi nucile umplute intr-o punga de hartie si apoi cea de hartie se pune intr-o punga de plastic.Pastram cel putin 8-10 ore.Nucile se vor inmuia si vor fi perfecte pentru a fi servite.Se pot pudra cu zahar pudra.                                                                                                                                         
                                                                                                    


Comentarii

  1. Mmmmm,ce bune sunt si ce mult a trecut de cand nu am mai facut asa ceva!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am facut de mult timp ,pentru ca presa mea s-a ratacit cand ne-am mutat si pana am gasit alta,apoi pana am gasit si timpul necesar.Dar sunt tare bune...spor la copt,curtat su umplut,pentru cand vei face si tu!

      Ștergere
  2. am facut si eu acum cateva luni si imediat ce imi voi cumpara presa voi mai face pentru ca sunt foarte gustoase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac mult.E putina munca dar merita!

      Ștergere
    2. Aici veti gasi toate presele de folosit pe aragaz. https://www.facebook.com/HandmadebyAntony

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare