Iepure umplut





Ingrediente:

1 buc. iepure de camp
- 1000 ml bere
- 1 lingura piper boabe
- 1 maruntaiele de la iepure
2-3 buc. foi de dafin
- 3 buc. oua
- 500 gr ciuperci
- 3-4 buc. ceapa
1000 ml vin rosu
- 1 lingura sare
- 3-4 buc. catei de usturoi

- 2 lingura patrunjel verde tocat



Mod de preparare:

Un prieten vanator mi-a adus un iepure de toata frumusetea.Mi-a explicat cum se pregateste si m-am conformat.
Iepurele curatat se pune intr-un vas mai mare,se sareaza,se toarna vin rosu din abundenta, bere blonda pentru a-l fragezi,cativa catei de usturoi,foi de dafin.
Se tine in acest bait cel putin 12 ore.

Pregatim umplutura:Ceapa tocata o punem la calit in putin ulei,adaugam ciupercile tocate marunt si maruntaiele iepurelui cat mai marunt taiate.Potrivim de sare si piper si calim cam 15 min.
Cand s-a racit adaugam ouale si patrunjelul.

Umplem iepurele cu acest amestec si il coasem.

Asezam iepurele in tava cu putin ulei,adaugam cateva legume dupa preferinta si stropim cu vin rosu din abundenta.

Acoperim tava cu folie de aluminiu si dam la cuptor la foc mic 4 ore,inter timp mai adaugam in tava daca e nevoie cate putina apa.
Cand e gata se scoate pe platou.

Comentarii

  1. Draga Vera ma bucur sa te cunosc si sa-ti cunosc retetele!
    Eu ador carnea de iepure si ori de cate ori ne e pofta, o gatesc. Delicioasa reteta ta!
    Un an nou fericit si la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur si eu de cunostinta! Sunt incantata ca imi apreciezi munca!
      Un an cat mai frumos si cat mai bogat si tie!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare