Rosii umplute cu carne


Laura Adamache  ne-a provocat la un concurs cu un premiu pe masura.De foarte mult timp imi doresc o oala sub presiune Delimano Tempo Presto Pressure Cooker  dar mereu au fost alte prioritati.Cum se zice ca speranta moare ultima indraznesc sa sper ca as putea una.
Pentru a avea sansa de a castiga aceasta oala Laura Adamache ne invita sa gatim o reteta de pe blogul ei ,care ne place,sa o postam frumusel pe blogul nostru.
Ei pana aici e usor,retete sunt foarte multe,foarte  bune,greu de hotarat ce sa gatesc.
Cum mie imi plac rosiile umplute,am ales  sa particip cu reteta Rosii umplute cu carne la concursul  organizat de Laura Adamache si Delimano.

Ingrediente:
 8 rosii
300 gr carne tocata
2 linguri de orez
2 cepe medii
sare
piper
patrunjel verde

Mod de preparare:





Spalam rosiile, le taiem un capac in partea superioara, pe care il pastram, scoatem miezul rosiilor pe care il vom folosi pentru sos

 Umplem rosiile cu carnea tocata amestecata cu sare, piper, ceapa tocata marunt si cele 2 linguri de orez scurse, pe care le-am tinut o jumatate de ora in apa rece sa se inmoaie.
Asezam rosiile umplute si acoperite de propriul capacel intr-o cratita in care am adaugat vreo 3 linguri de ulei.
Miezul rosiilor l-am  mixam la robot impreuna cu  o  ceapa si  l-am adaugam de jur imprejurul rosiilor. 
Eu am pus rosiile cu vasul acoperit doar la cuptor,sper sa nu se supere Laura ,dar mi s-a parut mai practic.
Dupa 50 minute scoatem rosiile umplute cu carne din cuptor si le servim.







Comentarii

Postări populare