Ketchup usor picant




Reteta am vazut-o la Violeta Postolache,chiar am vorbit cu ea si mi l-a recomandat.Pe buna dreptate a zis ca e foarte bun,isi merita intr-adevar  meritul de cel mai bun.
 Ingrediente:
3 kg de rosii
1,5 kg de ardei capia rosu
4 cepe
5 catei de usturoi
3-4 frunze de telina
4-5 frunze de dafin
100 ml otet
200 gr zahar
piper,busuioc,ghimbir,scortisoara,
boia de ardei dulce,sare
3 ardei iuti

Mod de preparare:
Ardeii capia ar fi trebuit copti,dar eu nu am mai avut timp si atunci i-am trecut direct prin masina de tocat asa cruzi.Am adaugat sucul de rosii rezultatat din macinarea rosiilor ,ghimbirul dat pe razatoare(cam 3 cm din radacina) ceapa tocata marunt,frunzele de telina,foile de dafin,zaharul si otetul,1 lingura de sare,boiaua si usturoiul pisat,busuioc si scortisoara.



Toate acestea se pun la fiert si se fierb pana ce cantitatea scade la jumatate.Se scot frnzele de telina si foile de dafin si cu blenderul vertical pasam bine amestecul pana obtinem  o compozitie fina. Am pus din nou la foc cateva min impreuna cu cei 3 ardei iuti intregi. Am gustat din cand in cand si cand am fost multumita de iuteala lasata de ardei am luat de pe foc si am scos ardeii.
Se pune in borcane si se sterilizeaza 20 min.




Cu acesta reteta vreau sa particip la concursul http://www.foodiefamily.ro/blog/retete/concurs-de-toamna/
de pe blogul  http://www.foodiefamily.ro/blog/.

Comentarii

Postări populare