Tort cu trandafiri rosii(pentru D-na Monica)






Ingrediente:

Blat:
10 oua,1 linguri de apa,10 linguri de ulei,20 linguri de faina,1 praf de copt
Crema:1 l de lapte, 3 plicuri budinca de vanilie,1 esenta de vanilie, 10 linguri de zahar,400 ml frisca.
Decor: 600 gr pasta de zahar
50 ml frisca
trandafiri rosii din pasta de lapte praf

Mod de preparare:
Blat:
Albusurile impreuna cu apa se bat spuma.Adaugam zaharul si batem pana cand se topeste si se intareste bine bezeaua. Adaugam apoi pe rand cate o lingura de ulei si cate un galbenus.
Incorporam si faina si praful de copt amestecand usor ca sa nu se lase compozitia.
Am pus in forma rotunda si am copt la foc mediu 60 min dupa care am scos blatul si l-am lasat la racit.
Am taiat blatul pe doua locuri.

Crema: laptele,zaharul si praful de budinca se pun la fiert.Cand crema este gata punem folie alimentara peste si lasam sa se raceasca.Dupa ce crema s-a racit o mixam bine si apoi adaugam frisca si mai mixam pana cand obtinem o crema spumoasa.
Cu acesta crema umplem tortul si intindem si pe deasupra un strat subtire peste care vom intinde apoi foaia de pasta de zahar.
Peste pasta de zahar am decorat cu putina frisca si trandafirii din pasta de lapte praf.

Acest tort a fost facut pentru sefa sotului meu de ziua ei.(28 oct 2012)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare