Tarta cu crema de branza si zmeura




 S-a copt zmeura la noi in gradina,bine ea s-a tot copt de ceva vreme,dar acum am avut timp sa culeg mai multa si sa pregatesc o tarta parfumata cu zmeura.
Ingrediente:
Blat: 200 gr faina,150 gr zahar,80 gr unt,1 ou,1/2 plic praf de copt.
Crema de branza:400 ml lapte,1 plic budinca de vanilie,8 linguri de zahar,300 gr branza de vaci cremoasa.1 lingura esenta de vanilie.
Crema de zmeura: 500 gr zmeura,150 gr zahar,1 plic budinca de capsuni.

Mod de preparare:
Blat:
Toate ingredientele se amesteca bine si compozitia obtinuta se intinde uniform in forma de tarta.
Se coace 30 min sau pana este gata,facand testul cu scobitoarea.
 In timp cat tarta se coace se pregatesc cele doua creme.
 Crema de branza:
 Laptele,budinca si zaharul se fierb. Cand budinca este gata se adauga branza si se amesteca bine.Adaugam si esenta de vanilie. Se poate folosi blenderul penru a uniformiza crema si nu se va mai simti branza.Crema se pastreaza calda.
Crema de zmeura:
 Punem in blender zmeura si zaharul si mixam pana obtinem un piure.

 Punem intr-o cratita si adaugam praful de budinca si fierbem.

 In forma in care am copt tarta am asezam mai inati o folie alimentara(pentru a fi mai usor de scos apoi tarta).
Punem blatul de tarta in forma peste care intindem uniform un start de crema de branza.In centru punem alternativ aceeasi cantitate de crema de zmeura si apoi de branza.(cam un polonic).



Lasam la rece 2-3 ore,scoatem apoi cu grija tarta cu ajutorul foliei si o asezam pe un platou.
Este un deliciu.Are un aspect foarte frumos in sectiune.
Decoram cu boabe de zmeura  si frunzulite de menta.


Comentarii

  1. Buna ziua,
    aveti un blog interesant.Ca atare, eu l-am adaugat in lista mea de bloguri preferate si primesc retetele dvs.Va multumesc de pe acum.Si eu am un blog http://bloguluinica.blogspot.ro/ , pe care daca va place puteti sa-l adaugati in lista de bloguri.

    O zi buna,
    Tudor

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare