Inghetata cu stafide si aroma de rom

 Am vazut concursul si tare m-a tentat masina de inghetata pusa la bataie.Cine nu vrea o masina se inghetata,eu si fiica mea suntem mari iubitoare de inghetata,de aceea fac mereu,vara cel putin nu lipseste din congelator niciodata.
Am zis ca o inghetata cu stafida si aroma de rom,ar fi si pe gustul vostru de ceea  am ales s-a pregatesc.
Imi place mult cum iese inghetata cu acesta reteta,pe care o folosesc mereu,schimb doar aromele.

Ingrediente:
400 gr stafide
38 ml esenta de rom
1 l lapte
10 linguri lapte
5 galbenusuri
500 ml frisca

Mod de preparare:
Lapele se fierbe.Stafidele se pun la hidratat in apa calduta cu zahar.
Galbenusurile se freaca crema cu zaharul.Se toarna laptele fierbinte peste crema de galbenusuri,

pune apoi pe foc foarte mic sau la bain-marie pana cand de ingroasa,amestecand continuu,

avand mare grija sa nu gatim ouale.Se raceste crema imediat daca punem vasul cu crema in alt vas in care curge in permanenta apa rece.
Frisca se bate spuma.
In crema rece se adauga stafidele scurse bine si esenta de rom.Adaugam totul peste frisca.
Se pune compozitia in caserole si se da la congelator 45 de min dupa care se amesteca deoarece stafidele se vor lasa pe fundul caserolei.Mai lasam apoi la congelator 3-4 ore si e gata de servire.

Comentarii

Postări populare