Somon cu sos de usturoi si ghimbir

Ingrediente:
 Somon rondele- 1felie de persoana
 Sare,
condimente pentru peste,
piper rosu boabe,
ulei
lamaie
Sos:
3 -4 catei de usturoi
 3 cm de ghimbir curatat
3 linguri de ulei
 1 varf de sare
 3 linguri de smantana
Mod de preparare:
Feliile de somon se spala,se usuca cu un servet.
 Se sareaza si se condimenteaza pe ambele parti,se pune ulei in tava si asezam rondelele de peste. Punem o lingura de piper rosu boabe  si zeama de la o lamaie peste peste.

Am acoperit cu folie de aluminiu si am dat la cuptor 25 min,dupa care am scos folia si am mai lasat 10 min.
Boabele de piper rosu au dat o aroma deosebita carnii de peste.
 Sosul de usturoi:
 Ghimbirul si usturoiul curatat se taie mai marunt putin si se pun in blender cu un varf de sare si 3 linguri de ulei.

Mixam bine pana cand obtinem un sos ca o maioneza.
Amestecul de usturoi se pune intr-un bol si se amesteca cu cele trei linguri de smantana.




Comentarii

  1. Sosul asta de usturoi eu il fac destul de des,numai ca nici o data nu am pus ghimbir!Merita sa incerc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum e prima data cand am incercat si eu.Este foarte bun asa,sotului meu i-a placut tare mult si nu s-a mai plans ca are arsuri dupa sos ca de obicei.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare