Lazagna cu carne si sos de rosii

Cand am fost la fratele meu la Roma,cumnata mea pregatit acest fel de mancare.Sotului mei i-a placut mult si mi-a zis sa-i fac si acasa.A trecut ceva vreme de atunci.Pastele au stat in camara ca nu prea le venea randul la gatit,pana intr-o zi...
Ingrediente:
Foi de lazagna prefierte
800 gr carne tocata( de curcan)
800 gr sos de ardei cu rosii facut in casa de mine
300 gr ciuperci proaspete
2 catei de usturoi
1 lingurita oregano
200 gr cascaval
300 ml sos de rosii
 Mod de preparare:
In tigaie am pus  cateva linguri de ulei in care am  prajit putin carnea peste care am adaugat ciupercile taiate felii,sare si putin piper.
Am pus sosul si restul de condimente.Le-am lasat 5 min sa fiarba impreuna.
 Am pus putin ulei in tava,si am asezat un rand de foi de lazagna
 Peste foi am intins un strat din amestecul de carne.
Un alt strat de paste,alt strat de carne,iar foi .
 Peste ultimul rand de poi am ras cascavalul si am pus sosul de rosii.
 Deasupra peste tava se pune o folie de aluminiu si se da la cuptor la foc mediu cam 30 min.

Comentarii

Postări populare