Carne de mistret cu sos si varza calita



Ingrediente

1 kg carne de porc mistret,fara grasime
2 cepe mari,
3 linguri sos de ardei
200 ml bulion
sare si piper
1 legatura patrunjel verde
1 varza mai mare
sare si piper

Mod de preparare

Carnea de mistret spalata si taiata cuburi am tinut-o in apa cateva ore ca sa mai iasa sangele.
Ceapa taiata marunt se caleste.Am adaugat carnea si sosul de ardei.Am pus apa in cratita peste carne si am acoperit.Am lasat sa fiarba bine carnea.Fiind o carne mai tare,fierbe mai greu,daca e nevoie mai adaugam apa.Cand este fiarta bine carnea se adauga bulionul si am ami fiert cateva min.Deasupra am pus patrunjelul tocat.
Varza se caleste separat.
Servim varza calita alaturi de carnea de mistret cu sos.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare