Prajitura cu branza "DALMATIAN"





Aceasta prajitura am vazut-o la Mirela Goleanu pe blog si mi-a placut,de aceea am facut-o si eu .Este foarte buna.Eu am inlocuit blatul de biscuiti din reteta originala cu un blat pe care il aveam copt si pastrat la congelator.
Voi pune si reteta crustei de biscuiti ca asa ar fi corect.
 Ingrediente:200 gr biscuiti,50 gr unt,un praf de scortisoara.
Crema: 900 gr branza de vaci,200 gr zahar,vanilie,100 gr smantana,4 oua,
80 gr ciocolata,scortisoara.
Mod de preparare:
Crusta: biscuitii macinati se amesteca cu untul topit si scortisoara.Compozitia se pune intr-o forma cu pereti detasabili si se preseaza bine.
Eu am bus blatul meu in forma.

Crema:
Branza se amesteca cu smantana,zaharul,vanilia si ouale. Pastram 3-4 linguri din crema si o amestecam cu ciocolata topita si adaugam si scortisoara.


 Peste blat punem crema alba de branza. Punem intr-un posh cu varf rotund crema de branza cu ciocolata,introducem varful posh-ului in crema si strangem atat cat sa formam o bulina care se va vedea pana la suprafata.Facem aceeasi operatie pana cand terminam crema si am format o multime de buline in crema de branza.

 Pune apoi la cuptor la foc mediu si coacem 45-50 min. Lasam sa se raceasca in forma si abia apoi se scoate si se portioneaza.


Comentarii

Postări populare