Pulpa de caprioara la cuptor cu sos de usturoi cu ghimbir


Ingrediente:
1 pulpa superioara de caprioara dezosata
Sare,piper macinat,piper rosu boabe ,boia dulce,cimbru maruntit,
1 pahar vin rosu
1 pahar apa
4- 5catei de usturoi taiat felii
Sos de usturoi:
 1 capatana usturoi
2-3 cm ghimbir
50 ml ulei
 100 gr smantana
 NOTA:
IN POZA SE VAD SI PULPE DE PUI PE CARE LE-AM PUS IN ACEEASI TAVA PENTRU  CA AM VRUT SA AM MAI MULTA FRIPTURA PREGATITA ODATA PENTRU DIFERITE PREFERINTE SI CUM TAVA E FOARTE MARE,AVEAU TOATE LOC.
Mod de preparare:
Carnea de caprioara am desfacut-o de pe os,am spalat-o bine,am lasat-o in apa rece cam 3 ore,dupa care am scos-o,am sters-o cu un servet uscat si am condimentat-o bine.
Am asezat carnea in tava in care am pus putin ulei si un pahar de apa,feliile de usturoi si boabele de piper rosu.
Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am pus la cuptor la foc mediu cam o ora.Am desfacut apoi putin folia,am turnat si vinul cu care am lasat inca o jumatate de ora,dupa care am scos folia si am lasat 15 min sa se rumeneasca putin pe deasupra.
Sosul de usturoi:
Usturoiul se curata si se pune in blender,ghimbirul curatat si martuntit cu cutitul se pune si el in blender. Se maruntesc bine,adaugam putina sare si uleiul si mai amestecam bine in blender pana se obtine o pasta ca si o maioneza.
 Amestecul se pune intr-un bol si se amesteca cu smantana.
Desi usturoiul si ghimbirul sunt amandoua plante cu gust puternic,se completeaza foarte bine si sosul obtinut este deosebit de bun si nu mai are acea tarie a usturoiului in gust si miros.
Am servit friptura cu garnitura de piure de cartofi.



Comentarii

Postări populare