Pavlova cu zmeura




Ingrediente:
12 albusuri
2 cani de zahar
1 esenta de vanilie
2 linguri de amidon
1 lingura de otet
Crema:
250 ml lapte
3 galbenusuri
50 gr zahar
2 linguri esenta de vanilie
20 gr amidon
250 ml frisca
Decor:
200 ml frisca
 zmeura proaspata

Mod de preparare:
Albusurile se bat spuma tare dupa care se adauga zaharul si mixam in continuare pana cand se topeste tot iar bezeaua devine densa.Incorporam amidonul si otetul.
Pe hartie de copt am desenat 2 cercuri.Unul cu diametrul de aprox 30 cm si al doilea mai mic,si apoi se unge interiorul cercurilor cu putin unt.Pe cercul cel mare am acoperit cu bezea iar pe margini am pus in strat mai inalt iar al doilea l-am facut uniform.Din putin albus  am facut si cateva bezele mici pentru decor.
Se pun la cuptor la foc foarte mic pentru a se usca aprox 2 ore.Bezelele mici se scot mai repede pentru ca altfel se ard.

Crema:
Laptele se fierbe impreuna cu zaharul.Galbenusurile se amesteca cu amidonul.Turnam laptele cad in fir subtire peste galbenusuri si amestecam bine.Punem apoi pe foc si lasam sa fiarba incet pena se ingroasa ca o budinca.Lasam sa se raceasca si apoi adaugam frisca batuta.
Punem pe platou bezeaua cu marginele mai inalte si intindem crema in strat uniform.Punem zmeura,acoperim cu a doua bezea si decoram cu frisca batuta,bezele si zmeura.




Comentarii

Postări populare