“La picnic cu Sun Food!”

 Din ananas rondele am pregatit niste delicioase flori  cu aluat foietaj.


 Ananasul taiat bucati a fost perfect pentru niste stelute fragede si foarte gustoase.


 Ciupercutele din conserva au constituit o umplutura delicioasa pentru o rulada aperitiv.


Iata si pachetul cu multimea de conserve.Multumesc SUNFOOD!


              In urma cu cateva zile am primit un pachet cu o multime de produse SunFood si invitatia de a participa la concursul "La picnic cu SunFood". Vremea rea din ultimele zile a facut sa tot aman prepararea unor delicii pentru picnic.In sfarsit o zi cu soare,cam mult vant ce-i drept dar ne-am descurcat.
              In curte,sub un par,langa un cais si multe flori  ne-am simtit minunat.Am terminat tot ce era pe platouri.Alex,baietelul de 2 ani,bunicul lui si fiul meu s-au ajucat apoi cu o minge si cu cutiile de la conserva care au devenit tinte pentru aruncarea mingii.Va dati seama ca Alex a castigat detasat la puncte.A doborat de cele mai multe ori cutiile.









Mai ramane sa mai avem parte de un alt sfarsit de saptamana la fel de cald si frumos si sa mai pregatim bunatati cu conserve SunFood .

De asemeni acest articol va participa si la Campania de sarbatoare gazduita de Aura Carolina.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare