.

marți, 4 februarie 2014

Gomboti cu carnati

 Ingrediente:

4 oua
- . ulei pentru prajit
- 400 gr faina
- 200 ml ulei
- 2 cani de apa
- . 1 praf de sare
- . carnati de care dorim

Mod de preparae:

Se pune apa la fiert si cand clocoteste , se ia deoparte si se adauga toata faina , uleiul si sarea . Se amesteca foarte bine cu o lingura de lemn, pana se obtine un aluat care se desprinde de pe lingura . Se lasa la odihnit 5 minute , apoi se adauga ouale pe rand.

Din aluatul obtinut luam cam cate o lingura si cu mana umezita in apa modelam gombotii in mijlocul carora punem cate o bucata de carnat.






Se pun la prajit in ulei incins,apoi se scot pe hartie absorbanta.


Gustos, usor si rapid de facut. In aporox 30 min avem un platou doldora. 

4 comentarii:

  1. of,ce bine ar pica,mi s-a facut foame uitandu-ma la reteta....nu va ganditi deloc la noi,cei pofticiosi....Glumesc,mi-am notat si vreau sa fac ,sa vedem cum vor primii degustatorii mei reteta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur vor fi incantati,deci ai grija sa fie o portie frumusica pentru fiecare si alaturi o bere buna

      Ștergere
  2. uitasem ca vreau sa fac comentariu,asa m=am pierdut in vizualizare.vreau sa fac si eu cate ceva din toate astea,esti o gospodina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand cu drag acesta reteta! iti garantez succesul!

      Ștergere

Trimiteţi un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...