Tort de lamaie


Blat:
5 oua
5 linguri apa,
5 linguri zahar
praf de copt,
10 linguri faina
coaja rasa de lamaie
Se bat albusurile cu apa si coaja de lamaie.Se adauga zaharul,galbenusurile si se bate bine in continuare sa se topeasca zaharul.Se amesteca apoi faina si praful de copt amestecand usor.
Eu am copt 3 astfel de balturi in tava dreptunghiulara .



Crema:
3 budinci de lamaie,
1 litru lapte
15 linguri zahar
250 grame unt sau margarina
Se fierbe budinca cu laptele si zaharul,dupa ce s-a racit se amesteca cu untul moale frecat spuma.
Cu acesta crema am umplut tortul.Peste fiecare rand de crema am pus si felii de banana.

Deasupra initial am facut 2 plicuri de crema la rece de lamaie,dar pentru ca nu mi-a reusit primul decor,am acoperit aceasta crema cu ciocolata topita.

Comentarii

Postări populare