Tort cu capsuni


Ingrediente:
Blat:
5 oua,5 linguri apa,5 linguri ulei,5 linguri zahar,8 linguri faina,1 lingura cacao,1 lingurita praf de copt
Crema:
500 ml frisca lichida,6oo gr ciocolata alba,1 cana de capsuni taiate
Fructe:
capsuni
Mod de preparare:
Blat:
Albusurile se bat  impreuna cu apa,adaugam zaharul si mai batem cateva min,adaugam uleiul si galbenusurile si le batem bine toate.Incorporam faina amestecata cu praful de copt amestecand usor.
Punem in forma tapetata cu hartie de copt jumatate din compozitie,iar in jumatate adaugam cacaua si apoi punem peste cealata compozitie in forma.Cu o furculita facem niste spirale in aluat apoi coacem 30 min la foc mediu.

Cand s-a copt scoatem blatul si- lasam sa se racesca.
Blatul rece l-am taiat pentru a avea doua foi.

Crema:Frisca si ciocolata se pun intr-un vas si se pun pe foc mic.Amestecam pana cand ciocolata s-a topit,acoperim si lasam sa se raceasca 5-6 ore.Eu am facut crema de seara pentru a doua zi.

Mixam bine crema si adaugam o cana de capsuni taiate cuburi si le amestecam .

In aceeasi forma in care am copt tortul punem folie alimentara.Eu am pus capsuni frumos aranjate,in ideea de a ramane ca decor la suprafata,dar nu m-am gandit ca fiind jumatati va intra crema printre ele si nu se vor mai vedea bine.cred ca mai bine puneam felii.
Am pus un strat de crema(1/2 din cantitate),un blat pe care l-am insiropat cu sirop aromat cu vanilie.
A doua jumatate de crema si pe margine am asezat jumatati de capsuni.Am pus cateva capsuni taiate in jumatati si peste crema.
Am pus si al doilea blat pe care l-am insiropat si am impachetat folia.Am lasat tortul cam 4 ore la frigider.
Iata si finalul.Nu mai erau capsuni coapte in gradina,le culesesem pe toate,iar ce au ramas le-au mancat copii si nu am avut pentru decor,deoarece pe cele puse de mine le-a acoperit crema.Dar a iesit asa bun ca s-a mancat rapid.



Comentarii

Postări populare