Panna cotta cu capsuni



E prima data cand fac panna cotta.Initial am vrut sa fac un tort panna cotta cu piscoturi si capsuni,dar pe parcurs m-am razgandit si am pus in pahare crema si doar ce a mai ramas in tort.
Poze pe etape nu am pentru am uitat efectiv sa mai pozez,apoi toate cu mare graba pentru ca la mine in bucatarie este foarte cald.
Ingrediente:
Panna cotta :
1 l frisca lichida
400 gr lapte
100 gr zahar
30 gr gelatina granule
Gelatina  de capsuni
1,5 kg de capsuni
30 gr gelatina
400 gr dulceata de capsuni
Mod de preparare:
Panna cotta:
Frisca,laptele si zaharul se pun la foc 1-2 min.
Gelatina se hidrateaza in putin lapte rece si apoi se adauga peste amestecul de frisca.
Am asezat paharele inclinate pe o parte(am vazut pe mai multe bloguri,mi-a placut si mi s-a parut usor de realzat),am pus cu ajutorul unei palnii amestecul de frisca si am dat apoi la rece cam 4 ore.
Gelatina de capsuni:
Fructele spalate,curatate de codite le-am pus in blender,am adaugat si dulceata de capsuni si am mixat totul.Am hidratat gelatina in putina apa pe care apoi am incalzit-o pe aburi ca sa se dizolve si am adaugat-o in capsunile bleduite.
Am pus peste panna cotta rece,intarita,sucul de capsuni si am pus din nou la rece cam 2 ore paharele.
Pentru decor am folosit cateva boabe de zmeura proaspat culese din gradina si o frunzulita de menta.
Iata rezultatul final.




Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc si ma bucur ca-ti place si tie !Chiar foarte bun si mi-a placut ca gelul de capsuni si-a pastrat gustul de capsuni crude si proaspete.Poate pentru ca nu am folosit zahar.

      Pupici!!!

      Ștergere
  2. Waaau ce bine arata si sunt convinsa ca e si
    gustoasa .
    Minunat desert !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador preparatele astea la pahar...arata atat de bine!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prima data cand am facut,dar mi-a iesit perfect pot sa zic.
      Multumesc,o zi buna si tie!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare