Sarmele cu varza dulce si foi de vita


                  Acestea sunt sarmalele mele preferate,mai ales cele cu varza dulce.Acum ca este frunza de vie proaspata,am adunat cateva si am facut si in frunze de vie.

Ingrediente:
1 kg carne de porc macinata
200 gr orez
2-3 cepe
condimente pentru sarmale sau piper,boia,cimbru ,marar si sare
200 gr pasta de tomate sau rosii proaspete tocate marunt sau prin masina
Varza si frunze de vita
Mod de preparare:
Varza se opareste in apa cu sare si putin otet.Se desfac de pe capatana pe masura ce se oparesc si se pregatesc foile pentru sarmale,adica curatam partea tare din mijlocul frunzei si o portionam in functie de marimea frunzei atat cat aste numai buna de impachetat sarmalele.
Frunzele de vita se spala,taiem eventual coditele daca le-a cules cu codite si apoi le scufundam 2-3 secunde in apa in care am oparit varza si le scoatem repede.
Umplutura: ceapa curatata se toaca si se caleste in ulei,adaugam orezul spalat si scurs bine,condimentele(eu am pus marar verde,cimbru verde  si patrunjel verde din gradina)si luam de pe foc.Amestecam si carnea tocata si pasta de tomate.Potrivim de sare .

Impachetam sarmalele si le asezam in oala in care le vom fierbe.Le-am pus pe jumatate de oala pe cele cu vita si pe jumatate pe cele cu varza pentru a fi mai usor de pus in farfurii dupa preferinta fiecaruia.


deasupra am tocat varza ce mi-a ramas.Am acoperit sarmalele cu apa si le-am pus la fiert la foc mic.



Comentarii

  1. Mie imi plac mai mult cu varza acra!Ai facut nu te-ai incurcat!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ce sa fac Aneta,daca noi suntem 5 in casa,mai vine si baiatul cel mare si mai sta pe la noi cateodata si zilnic e si prietenul ficei mele,deci se aduna.Si ce te faci ca din 7 cati ne adunam,5 sunt barbati care nu se incurca cu 2 sarmale.
      O zi buna si tie!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare