Prajitura roz cu cirese


Ingrediente:
Blat:
8 oua,8 linguri de apa,8 linguri de ulei,200 gr zahar,360 gr faina,3 plicuri budinca de capsuni, 1 praf de copt.
Crema:
1 l lapte,3 plicuri budinca de vanilie,15 linguri de zahar,300 ml frisca,400 gr cirese fara samburi(eu am avut congelate)
Jeleu:20 gr gelatina,200 gr cirese fara samburi,200 gr zahar,300 ml must de struguri negri(ciresele de la congelator iar mustul l-am oprit din fierbere in toamna cand am facut vin si l-am pastrat la frigider).
Mod de preparare:
 Se bat albusurile cu apa,adaugam zaharul,apoi dupa ce zaharul s-a topit adaugam alternativo lingura de ulei si un galbenus.
Praful de budinca se amesteca in compozitie usor,apoi faina si praful de copt.
Blatul se coace in tava dreptunghiulara tapetata cu hartie de copt 40 min

Dupa ce s-a copt,se scoate din tava,se lasa la rece,apoi se sectioneaza pe jumatate.
Crema:Budinca se fierbe,se acopera cu folie alimentara si se lasa sa se racesca.Cand este rece,se mixeaza 2-3 min,se adauga frisca si se mixeaza in continuare pana se obtine o crema pufoasa.
Ciresele(intrega cantitate-600 gr) se pune la fiert cu mustul si zaharul 10 min.Se scot o parte(400 gr) iar restul se lasa in must si se lasa sa se racoreasca.Gelatina se hidrateaza in 2-3 linguri de must si apoi se adauga in mustul caldut.

Peste prima foaie punem crema peste care care asezam ciresele scurse bine si racite.
Punem a doua foaie peste care punem compozitia de must care este aproape rece. lasam sa se racesca complet si jeleul sa se inchege bine.

Comentarii

Postări populare