Tort "Cosulet cu trandafiri albi"

 Ingrediente:
Blat :6 oua,6 linguri de apa.6 linguri de zahar, 10 linguri de faina,1 praf de copt.
Crema:750 ml lapte,2 plicuri budinca de ciocolata,6 linguri de zahar,200 ml frisca lichida.
Decor:300 gr ciocolata menaj,100 gr ciocolata menaj pentru figurine,50 gr ciocolata alba menaj pentru frunze+ colorant verde,flori facute din pasta de lapte praf.
Mod de preparare:
Dupa modul obisnuit in care fac eu blaturile la fel l-am facut si pe acesta.Am copt blatul in forma rotunda.

Dupa ce aceseta s-a racit l-am taiat pe doua locuri,obtinand 3 straturi.
Crema:Se fierbe budinca, se acopera cu folie,se raceste si apoi se mixeaza cu frisca.


Pentru a insiropa blatul am fiert 3 linguri de zahar in 500 ml apa si am adaugat dupa racire o esenta de rom.

Se pune prima foaie,se insiropeaza,se intinde un strat de crema,a doua foaie care se insiropeaza


Intindem iar un start uniform de crema si ultima foaie care se insiropeaza si ea.Lasam la rece 2-3 ore dupa care acoperim cu ciocolata topita pe abur in care am adaugat 3-4 liguri de lapte si 2 linguri de ulei.

 Decoram apoi tortul cu decorurile pregatite.
Tortul meu a avut un mic accident;dupa ce am intins frumos ciocolata peste tort si aceasta s-a racit,am asezat si cosuletul cu trandafiri, fiica-mea scapa o aschiuta de ciocolata pe el,bineinteles ca-si baga si unghiutele sa o ia de acolo, a lasat o urma urisa . Cum sa corectam urma...vine cu uscatorul si vrea sa incalzeasca ciocolata in locul cu pricina,dar bineinteles ca doar a reusit  doar sa-mi topeasca o parte din cosulet,care dupa cum se vede s-a cam frant,saracul si dau sa pice florile din el.Asa a ramas,nu mai puteam sa fac nimic.Am mascat urmele ei cu alte floricele in care am asezat apoi literele de ciocolata si uite asa ...
Asa arata la final


Doamna pentru care era tortul,a fost foarte incantata,a gandit ca asa era modelul.Sotul doamnei a mancat doua felii mari reprezentand un sfert din el...deci inseamna ca a fost bun,bun.



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare