Tort aperitiv -cu piure de cartofi


Aveam carne tocata de curcan si voiam sa fac perisoare,dar nu prea aveam chef de ele,asa ca am shimbat meniul,am facut supa in loc de ciorba si din carne am pregatit acest tort,care merge foarte bine si ca fel 2 la masa.Il mai vazusem si pe alte bloguri,asa ca...
Ingediente:900 gr carne tocata de curcan,3 ardei mai micuti ca asa aveam,2 cepe mari,4 catei de usturoi,3 oua,2 linguri de faina,sare,piper si boia dupa gust.
6 cartofi mai mari,100 gr lapte,2 linguri margarina si 2 oua
Mod de preparare:
 Am curatat si taiat marunt ardeii pe care i-am pus la calit in 2-3 linguri de ulei
Peste ardei am adaugat ceapa tocata

Cand s-a calit am adaugat carnea si am stins focul.Am adaugat condimentele,faina si ouale.Aceasta compozitie am pus-o in forma de tort cu peretii detasabili pe care inainte am tapetat-o cu hartie de copt si am presrat un start de pesmet peste hartie,
Carnea se da la cuptor cam 30-40 min.
In acest timp pregatim piureul de cartofi.

Intindem cartofii in strat uniform,decoram daca dorim si mai dam la cuptor 15 min.



Comentarii

  1. Imi place mult ideea asta...si cred c-o voi pune in aplicare....iti urez o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare