Traistute cu piept de pui




Ingrediente:
150 gr piept de pui afumat
200 gr ciuperci proaspete
150 gr cascaval
1 ardei gras rosu
1 ardei gras verde
1 ceapa
2 linguri de ulei de masline
400 gr foi de placinte
ulei de masline pentru uns foile sau unt topit

Mod de preparare:

Curatam ceapa si o tocam fin pe care apoi o calim in ulei incins.Adaugam ardeii taiati cubulete foarte mici,de asemeni si ciupercile.Lasam sa se caleasca pana cand nu mai  este zeama lasata deloc.

Condimentam cu putina sare si piper.Adaugam pieptul de pui tocat cubulete mici si cascavalul ras pe razatoarea mare.

Folie de placinta se ung intre ele cu ulei de masline cum am facut eu sau cu unt topit.Am asezat cate patru foi suprapuse,Am taiat apoi in sase patrate egale.Pe fiecare patrat se aseaza cate o lingura din umplutura dupa care se aduna marginile aluatului dand forma unui saculet strans la gura.

Aseazam traistutele in tava unsa cu putin ulei ,le ungem si pe ele putin deasupra si dam la cuptor cam 15 min pana cand putina culoare.


Sunt o gustare foarte buna si satioasa.Acesta a fost parerea familiei mele.




Comentarii

Postări populare