Paste cu carne si sos de rosii

Daca tot am castigat excursia la Roma la concursul de la Delimano,si daca tot am fost la Roma,trebuia neaparat sa-mi aduc niste paste de acolo.Am gasit intr-un supermerket niste  paste cochilii uriase.Bineinteles ca mi-am cumparat 2 pungi,nici nu erau scumpa,in jur de 1 euro.
O parte din ele le-am pregatit umplute cu carne tocata din piept de curcan.
Ingrediente:

 25 paste cochilie uriase
800 gr carne tocata din piept de curcan
400 gr ciuperci
1 ceapa ,2 catei de usturoi tocat marunt
sare,chili,rozmarin,patrunjel verde
100 gr cascaval
100 gr pasta de tomate
2 rosii

Mod de preparare:

Ceapa tocata am calit-o in 2 linguri de ulei in wok-ul de la Delimano,am adaugat carnea si ciupercile taiate cubulete,condimentele si usturoiul.Cand totul a fost gata,am dat deoparte de pe foc.

Pastele se fierb in apa cu sare cam 8-10 min .avem grija sa nu le rupem cand le scoatem din apa.


Le-am scurs de apa apoi le-am umplut cu amestecul de carne si le-am asezat frumos una langa alta in tava de la Delimano.


Deasupra am asezat felii de rosii,peste care am presarat putin rozmarin,apoi am pus sosul  de rosii(pasta de tomate cu putina apa) si la final cascaval ras.

Cuptorul l-am incalzit inainte cam la 200 de grade,am redus apoi focul si am pus tava pe care am lasat-o apoi 6-7 min,pana cand se topeste bine cascavalul peste paste.
Se servesc imediat calde.



Comentarii

  1. Sunt foarte bune ,imi plac pastele si noi am facut in seara asta cu vinete si o gramada de ierburi in wok-ul Delimano bineinteles,este cel mai bun .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevarat ca e foarte bun,folosesc si eu destul de des aceste vase decand le-am primit.

      Ștergere
  2. Felicitari in primul rand! Sper ca v-ati distrat pe cinste.. vazusem niste poze faine pe fb! Pastele sunt grozave, eu regret si acum ca nu mi-am luat macar o punga mica.. alta data. Te pupic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Antonina.A fost frumos,iar pentru mine a fost si mai frumos pentru ca m-am intalnit cu fratele meu care locuieste acolo.Pentru paste am innebunit-o pe cumnata mea sa ma duca unde stie ea,dar fara paste dinastea sa nu ne intoarcem.Sunt grozave,mai ales ca aspect.
      Multumesc si pentru concursul de pe blogul tau.M-am inscris si eu in seara aceasta. Te pup!

      Ștergere
  3. Minunata reteta Vera! O asteptam si pe FACEFOOD!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat ed tare! N am vazut niciodata paste asa, fff tare ideea. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare