Tort cu crema de branza si must de struguri




Blat:5 oua,5 linguri de apa,5 linguri de ulei,10 linguri de faina,1/2 plic praf de copt.
Batem albusurile cu apa,adaugam zaharul si apoi uleiul si albusurile.Incorporam faina si praful de copt si pune aluatul intr-o forma rotunda.
Cand este rece se taie pe mijloc.
Crema de struguri:500 ml must de struguri negri,1 plic de budinca de vanilie,2-3 linguri de zahar(depinde de must).Budinca se fierbe in must.


Crema de branza:
800 ml lapte2 plicuri budinca de vanilie,10 linguri de zahar,1 lingura gelatina,500 branza proaspata de vaci.
Fierbem budinca cu laptele si zaharul,adaugam branza in budinca fierbinte si mixam pana aceasta din urma se topeste.Adaugam gelatina dizolvata in 2 linguri apa.

Blatul se pune pe platou,punem cercul detasabil,se intinde un strat de crema de branza calda,apoi in mijloc se pune o lingura de crema de struguri calda,peste o lingura de crema de branza si tot asa. Asezam a doua foaie de blat si continuam pana se termina ambele creme.Introducem tortul la figider 3-4 ore.

Comentarii

  1. L-am vazut,deja am gura plina cu apa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut musafiri si am vrut sa fie ceva de sezon.am mai facut si tarta in acest mos si a avut un mare succes. Asa ca am ales un tort bazat pe aceeasi reteta. a fost fenomenal.Toata lumea l-a apreciat.
    Ma bucur ca-ti place! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare