"Patura de mamaliga cu branza"


Am gatit pentru proiectul Traditie si gastronomie romaneasca lansat de Gina Bradea o reteta traditional romaneasca,adica o mamaliga cu branza,patura de mamaliga cu o stiu eu,asa ca in ardeal,pe al Bistrita.
Cum am primit de la domnul MIHAI DUMITRU 120 de oua de prepelita si ni s-a adresat cu rugamintea de a gati macar doua retete cu ele, iata ca aceasta este cea de-a treia reteta.

Ingrediente:
Nu am scris cantitati fixe pentru fiecare poate aprecia fiecare cantitate in parte dupa preferinte,portii dorite .
Mamaliga
carnati si slainuta afumata 
branza telemea de oaie sau vaca
oua de prepelita
 cascaval


Mod de preparare:
 Preparam o mamaliga nu foarte moale.
Intr-o tigaie suficient de mare prajim slanina taiata cubulete si carnatul afumat taiat felii.
Intr-o cratita sau alt vas ce poate merge la cuptor  punem putina grasime topita rezultata de la prajit.Intindem un start de mamaliga,apoi afumatura si branza din belsug.
 
Trecem apoi la un al doilea start de mamaliga si afumatura,apoi branza.Ultimul strat de mamaliga in care vom face cu dosul unei linguri adancituri in care vom sparge cate un ou de prepelita.



Printre ele mai punem bucatele de carnati iar deasupra suntem generosi cu un strat de cascaval.



Dam vasul la cuptor pentru 30 min.Este atat de buna ca te lingi pe degete.


Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc! eu fac destul de des.Este preferta fiicei mele si pentru o cina rapida si satioasa este perfecta!

      Ștergere
  2. Eu am o reteta mai simpla, insa in weekendul asta o s-o incerc pe a ta, cu cartofi noi :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare